Multijazyčná webová aplikácia pre moderné riadenie ľudských zdrojov
SOFTIP HAPPY HR prináša všetko, čo personalista, manažment aj samotní zamestnanci v oblasti HR potrebujú. A to kedykoľvek a kdekoľvek. Či už sa to týka schvaľovania dovoleniek priamo z mobilu, aktualizácie osobných údajov na diaľku, orientácie v organizačnej štruktúre alebo vzdelávania, hodnotenia a odmeňovania zamestnancov. Ako nadstavba nad riešením pre spracovanie miezd je aplikácia otvorená a kompatibilná s ktorýmkoľvek personálnym a mzdovým systémom. Jednou z jej najväčších predností je tiež schopnosť prispôsobiť sa konkrétnym požiadavkám zákazníka.
Slovenčina? Angličtina? Alebo radšej nemčina? Vyberte si jazyk aplikácie, ktorý vám najlepšie vyhovuje.
Nezáleží na krajine, ani legislatíve. Všetky funkcie aplikácie sú vám plne k dispozícii.
Aplikáciu využijete aj bez ohľadu na to, aký systém na spracovanie mzdovej agendy aktuálne používate.
Stačí iba pripojenie na internet a vašou kanceláriou môže byť celý svet. 24 hodín denne 7 dní v týždni.
V súčasnosti tvorí SOFTIP HAPPY HR sedem modulov, ktoré sú používateľsky jednoduché, no ponúkajú všetko, čo personalista, manažment aj samotní pracovníci v oblasti HR potrebujú.
Prostredníctvom portálu je možné elektronicky realizovať rôzne procesy schvaľovania požiadaviek napr. žiadosť o zmenu bankového účtu, zdravotnej poisťovne, dovolenku. Zlepšuje orientáciu zamestnanca v spoločnosti.
Slúži na evidenciu organizačných zložiek jednej alebo viacerých spoločností až na úroveň vytvorených pracovných miest so vzťahmi nadradenosti a podriadenosti. Umožňuje zobrazenie a jednoduché modelovanie organizačnej schémy.
Proces sa realizuje na hodnotiacom formulári v určených časových intervaloch s možnosťou výpočtu variabilnej zložky mzdy.
SOFTIP HAPPY HR riadi celý proces vzdelávania v spoločnosti od jeho plánovania, evidencie a schvaľovania až po sledovanie nákladov. Zodpovedným manažérom poskytuje okamžité informácie o potrebách vzdelávania zamestnancov. Sleduje periodicky sa opakujúce aktivity ako napríklad lekárske prehliadky alebo školenia BOZP a automaticky upozorňuje na koniec platnosti školenia, či certifikátu.
Evidenciu údajov zamestnancov - Sledovanie výberových konaní, hodnotenie účastníkov výberových konaní - Tvorbu požiadaviek na nábor zamestnancov - Prípravu ponúk pre zverejnenie na portáli Profesia.sk - Import žiadostí uchádzačov evidovaných cez web formulár - Získanie prehľadných informácií o stave a výsledkoch hodnotení
S modulom Dokumenty máte pod kontrolou a detailným prehľadom všetky aspekty zverejňovania a evidencie oboznámenia sa / prečítania / odsúhlasenia interných dokumentov. V rámci toho umožňuje vytvárať adresárovú štruktúru a ukladať dokumenty na zverejnenie zamestnancom v požadovanej logike a štruktúre.
Okrem nich aj osôb, ktoré majú iný ako zamestnanecký vzťah ku spoločnosti. Evidované údaje sú súčasne podkladom pre ďalšie moduly.
"Už prvé nasadené moduly nám výrazne uľahčili život v oblasti HR procesov."
Ing. Martin Vlčko
Finančný riaditeľ a člen predstavenstva spoločnosti SOFTIP, a.s.
Pomôžem vám nájsť odpovede na všetky dôležité otázky a spoznať detaily používania SOFTIP HAPPY HR
Iveta Koterbová
Produktový manažér
SOFTIP HAPPY HR
Zoznámte sa so SOFTIP HAPPY HR
To podstatné o SOFTIP HAPPY HR za 2 minúty
Vzdelávanie zamestnancov postráži softvér
Digitálna revolúcia sa nevyhla ani riadeniu ľudských zdrojov a nejedná sa len o veľmi populárne a módne inteligentné riešenia na vyhľadávanie talentov na trhu či analýzy zmeny výrazu tváre počas pohovoru. Dopĺňajú ich oveľa prozaickejšie, no rovnako dôležité funkcie uľahčujúce život zamestnancom, aj manažérom. Potvrdiť to môžu v spoločnosti SOFTIP, ktorá využíva vlastné riešenie HAPPY HR na manažment dobrovoľných aj povinných vzdelávacích aktivít.
Zo SOFTIP HR DAY sa stane tradícia
Nečakajte teóriu, budeme sa rozprávať o reálnych skúsenostiach HR profesionálov. S takouto pozvánkou oslovil SOFTIP každého, kto sa zaujíma o skutočný HR život v slovenských firmách. Konferencia s týmto podtitulom si tento mesiac odkrútila svoju premiéru a podľa odozvy takmer 90 účastníkov je isté, že si vypýtala pevné miesto medzi odbornými eventmi v oblasti manažmentu ľudských zdrojov.
V spoločnosti SOFTIP zavládla HAPPY HR
03.02.2016 - Aplikáciu SOFTIP HAPPY HR môžu od piatka využívať aj interní zamestnanci SOFTIPu. Spoločnosť sa tak rozhodla nielen využívať toto moderné webové riešenie na riadenie ľudských zdrojov vo firme, ale predovšetkým zbierať spätnú väzbu od vlastných pracovníkov, a tým ešte viac urýchliť jeho ďalší vývoj a zdokonaľovanie. Zároveň prebieha aj implementácia SOFTIP HAPPY HR u prvých zákazníkov.
Personálna agenda firiem bude viac „HAPPY“
14.01.2016 - Na trh prichádza nová webová aplikácia SOFTIP HAPPY HR pre moderné riadenie ľudských zdrojov. Ako nadstavba nad riešením pre spracovanie miezd je otvorená a kompatibilná s ktorýmkoľvek personálnym a mzdovým systémom. Jednou z jej najväčších predností je tiež schopnosť prispôsobiť sa konkrétnym požiadavkám zákazníka.
*všetky polia označené hviezdičkou sú povinné