21.08.2014
Zlepšenie spolupráce zamestnancov, aj oveľa jednoduchšie a pružnejšie riešenie problémov. Yammer sa v spoločnosti SOFTIP udomácnil natoľko, že si bez neho nedokážu fungovanie vnútrofiremnej komunikácie predstaviť. Ako plnohodnotná alternatíva klasickej sociálnej siete je najnovšie súčasťou balíka Office 365 a poskytuje tak ešte širšie benefity v podobe bezpečného a moderného komunikačného nástroja.
Od roku 2008 mali zamestnanci SOFTIP k dispozícii intranetový portál, ktorý im uľahčoval prístup k dokumentom, kalendáru či k oznamom spoločnosti. Chýbala však možnosť interaktívne reagovať na jednotlivé príspevky. A práve to vyriešilo nasadenie Yammera a jeho začlenenie do SOFTIP portálu.
„Najväčší benefit vidíme v tom, že sme našim zamestnancom poskytli nový, moderný nástroj, ktorý je rovnako intuitívny ako známe sociálne médiá. Vďaka možnosti vytvárať pracovné skupiny a témy s rôznymi úrovňami prístupu, kde si používatelia navzájom zdieľajú informácie nám Yammer pomáha lepšie spolupracovať a komunikovať bez potreby písania e-mailov či vybavovania telefonických hovorov. Odpovede na individuálne otázky môže napísať ktokoľvek. Yammer nám tak slúži ako zdroj zaujímavých informácií a inšpirácií, ale aj ako pomoc pri riešení problémov,“ vysvetľuje technický riaditeľ spoločnosti Ján Schwarz.
Za prvý polrok od jeho spustenia Yammer aktívne využívajú už viac ako dve tretiny z celkového počtu 180 zamestnancov SOFTIP.
Yammer je sociálna sieť vytvorená špeciálne pre firmy. Od svojho vzniku v roku 2008 si získal značnú popularitu - podľa spoločnosti Microsoft využíva Yammer v súčasnosti už viac ako 400-tisíc firiem po celom svete od malých, rýchlo sa rozvíjajúcich start-upov, až po globálne organizácie. Všeobecne je Yammer označovaný za jednu z najvydarenejších firemných sociálnych sietí súčasnosti.
Viac na www.yammer.com