Informačný systém pre evidenciu zmlúv a objednávok
SOFTIP EZO je webová aplikácia pre evidenciu nákupného procesu od vzniku požiadavky na nákup, jej schválenie, cez možnosť kumulácie viacerých požiadaviek v rámci spoločnosti, až po vystavenie úhrnnej nákupnej zmluvy alebo objednávky, ako aj následné sledovanie ich plnenia.
SOFTIP EZO umožňuje automatickú tlač objednávok (prípadne zmlúv). Stačí zaevidovať požadované údaje a systém za Vás vytvorí objednávku so všetkými potrebnými náležitosťami.
Všetky zmluvy a objednávky je možné zverejňovať na webe bez akéhokoľvek dodatočného zásahu, či vytvárania osobitných súborov, čo ocenia predovšetkým organizácie, ktoré majú túto povinnosť zo zákona.
Prispôsobenie systému individuálnym požiadavkám prostredníctvom parametrizácie schvaľovacích procesov a workflow nákupných a objednávacích činností. Na plnenie termínov využívate e-mailovú notifikáciu v rámci schvaľovacieho procesu.
Nad všetkými evidenciami umožňuje vytvárať ľubovoľné prehľady, vytvorené na základe skúseností mnohých používateľov systému. Na jediný pohľad tak môžete získať online informácie napr. o stave rozpracovanosti nákupu vo väzbe na stav finančného plnenia zmlúv a objednávok, prípadne plnenie rozpočtu, prehľad pripomienok zo schvaľovania, históriu zmien jednotlivých dokumentov.
SOFTIP EZO je webová aplikácia v prostredí internetového prehliadača dostupná pre každého užívateľa, rozdelená do funkčných blokov.
zjednodušenú tvorbu dokumentov
prehľadnú kontrolu dokladov a plnenia zmlúv a objednávok
elektronické schvaľovanie a emailové notifikácie v rámci schvaľovacieho procesu
okrem natívneho prepojenia so SOFTIP PROFIT PLUS aj výhody z prepojenia s ďalšími aplikáciami SOFTIP ako napr. Finančné riadenie projektov (SOFTIP FRP), Ochranné pracovné prostriedky (OPP), Rozpočtové účtovníctvo (UCT) a iné
s možnosťou exportu údajov budete pracovať vo formáte, ktorý vám vyhovuje (MS Excel, MS Word, XML ai.).
archiváciu údajov a kompletnej dokumentácie s možnosťou sledovania všetkých zmien
úsporu nákladov vďaka kumulácii objednávok rovnakých druhov tovaru a služieb v rámci spoločnosti
modernú webovú aplikáciu v prostredí internetového prehliadača dostupnú pre každého používateľa s priradenými prístupovými právami (http a https)
užívateľsky priateľské prostredie zohľadňujúc logický postup spracovania dokumentov
Prínosy Informačného systému pre evidenciu zmlúv a objednávok ocenia inštitúcie, organizácie a firmy, ktoré:
nakupujú tovary, práce a služby prostredníctvom zmlúv alebo objednávok
majú povinnosť zo zákona zverejňovať svoje objednávky alebo zmluvy
využívajú schvaľovací postup pri riadení a kontrole nákupu
majú decentralizovanú organizačnú štruktúru s viacerými závodmi alebo pobočkami
využívajú pri vystavovaní nákupných dokumentov kontrolu rozpočtu
Pomôžem vám nájst odpovede na všetky dôležité otázky a spoznať detaily používania SOFTIP EZO.
Ing. Igor Hríbik
vedúci kompetenčného centra Servis, divízia ESS
*všetky polia označené hviezdičkou sú povinné