Informačný systém pre riadenie procesu poistných udalostí vo firmách
SOFTIP POISTENIE je aplikácia, ktorá slúži na evidenciu poistných zmlúv, predmetov ich poistenia a poistných rizík, evidenciu hlásení k poistným udalostiam, spracovanie agendy poistných udalostí a sledovanie ich plnenia. Všetko vrátane mailových notifikácií zodpovedným zamestnancom. Je určená pre organizácie, v ktorých sa vedie rozsiahlejšia agenda poistných udalostí a sleduje sa ich plnenie. Pozostáva z office aplikácie a mobilnej aplikácie.
Evidencia poistných zmlúv, udalostí a hlásení poistných udalostí vrátane súradníc, dokumentov, mailovej komunikácie s poisťovňami a zodpovednými osobami.
Evidencia fotodokumentácie, iných súvisiacich dokumentov k zmluvám, hláseniam a udalostiam vrátane mailovej komunikácie s poisťovňami a zodpovednými osobami. Automatické zasielanie mailových notifikácií na určené mailové adresy pri výskyte dôležitých udalostí.
Sledovanie a vyhodnocovanie plnení k poistným udalostiam, poistným zmluvám vrátane sledovania ich plnenia od poisťovní.
Evidencia dokladovania škody k poistným udalostiam cez dodávateľské faktúry za práce pri odstraňovaní a minimalizácii rozsahu škôd.
Slúži pre zaznamenanie a hlásenie poistnej udalosti na mieste poistnej udalosti. natívna aplikácia inštalovaná a spúšťaná v mobilnom zariadení, určená pre mobilné telefóny s OS Android verzie 4.2 alebo vyššej, prístupná cez webový prehliadač.
Zaeviduje poistnú udalosť z miesta vzniku
Zdokumentuje a pripojí k hláseniu
Zaznamená súradnice miesta poistnej udalosti
Odošle hlásenia a spustí mailové notifikácie
Slúži na evidovanie, realizáciu a sledovanie procesu vybavenia poistných udalostí a zabezpečuje:
evidenciu poistných zmlúv a súvisiacich dokumentov
evidenciu poistných hlásení
evidenciu poistných udalosti priamo z hlásenia
automatické pripojenie dokumentov a fotodokumentácie
mailové notifikácie povereným zamestnancom alebo poistným maklérom
sledovanie a dokladovanie škôd
evidenciu cudzích poistných udalosti a škôd na cudzom majetku
vyhodnocovanie poistných plnení k poistným udalostiam a poistným zmluvám
logovanie histórie mailových notifikácií a histórie zmien
Slúži pre všetky organizácie a firmy, v ktorých sa vedie rozsiahla agenda poistných udalostí a sleduje sa ich plnenie a ktoré:
spravujú majetok, kde je vysoké riziko vzniku škôd
spravujú majetok, ktorý je distribuovaný na rôznych miestach v teréne
majú početné množstvo poistných udalostí
potrebujú zrýchliť proces hlásenia a likvidácie poistnej udalosti
*všetky polia označené hviezdičkou sú povinné