Prijmite pozvanie na HR konferenciu, ktorá je o vás. Prináša totiž skutočný HR život v slovenských firmách.
Aktuálne témy a praktické skúsenosti a riešenia. Tretí ročník HR konferencie, na ktorej sa venujeme iba tým najdôležitejším a najaktuálnejším témam pre prácu vrcholového HR manažmentu a hlavne tomu, čo naozaj pomohlo konkrétnym slovenským firmám. Z hlavných tém ročníka 2019 vyberáme:
Ako zapojiť zamestnancov do tvorby inovácií
Naozaj viete čo očakávajú od zamestnávateľa súčasní absolventi vysokých škôl?
Vybudujete si otvorenú komunikáciu a firemnú kultúru založenú na dôvere
Centrálne úložisko pre internú komunikáciu a vzdelávanie rýchlo a vlastnými silami
Skúsenosti z praxe z pohľadu certifikačnej autority
Ako pripravujú univerzity absolventov pre prácu v oblasti riadenia ľudských zdrojov
Division Manager (Recruitment & Executive Search)
SYNERGIE Slovakia s.r.o.
LinkedIn strategist pre HR a B2B linkedinstrategie.sk EXACT RECRUITMENT
Erickson Coaching International Coach
PP COACHING s.r.o.
expertka na neverbálnu komunikáciu, spoločnosť F.A.M.E., s.r.o.
docent,
Ekonomická Fakulta Univerzity Mateja Bela
Odborná asistentka,
Ekonomická Fakulta Univerzity Mateja Bela
Audítor manažérskych systémov
TÜV SÜD Slovakia, s.r.o.
Riaditeľ pre inovácie,
SOFTIP, a.s.
HR and Competence Manager IKEA Components s.r.o.
Global HR Director Tubex Aluminim Group
Technický riaditeľ, SOFTIP, a.s.
Člen predstavenstva a finančný riaditeľ, SOFTIP
09:00 - 09:10
Otvorenie konferencie
09:10 - 10:20
1. Blok prednášok
09:10 - 09:30
Dôvera v službách biznisu
Trhy sa menia a úspešné firmy musia na to reagovať. Potrebujú sa oddeliť a uspieť. S každou zmenou prichádza neistota, ktorá vyvoláva strach. Pokiaľ je v spoločnostiach komunikácia otvorená a firemná kultúra je založená na dôvere, jej zamestnanci sú viac otvorení k inováciám a zmenám v spoločnosti.
09:35 - 09:55
Prečo na EF UMB učíme mladých ľudí kriticky myslieť?
Ukážeme vám, v čom vám môžu byť prospešní naši absolventi v oblasti ľudských zdrojov. Dozviete sa, prečo je dôležité kriticky myslieť v profesijnom ale aj osobnom živote a ako vám to uľahčí prácu. Napríklad ako môžete u uchádzačov o prácu pri výberovom konaní či pri hodnotení zamestnancov kvalifikovane posúdiť úroveň ich kritického myslenia. Zároveň vám predstavíme nové trendy zamerané na podporu kritického myslenia študentov – vašich budúcich zamestnancov.
10:00 -10:20
Ako nasadiť zamestnancom inovačné okuliare
Ako pristupovať k inováciám a naštartovať inovačné myslenie u zamestnancov. Skúsenosti zo SOFTIP-u.
10:25 - 10:50
Coffee break
Využite čas s výbornou kávou v ruke na Networking a neformálne diskusie s jednotlivými speakrami a vymeňte si svoje skúsenosti aj s ostatnými účastníkmi konferencie.
10:30 - 16:30
Osobné konzultačné okienko
V priebehu celej konferencie budete mať možnosť individuálne konzultovať vaše otázky z akejkoľvek oblasti v rámci našich HR systémov. K dispozícii vám budú takmer všetci naši HR konzultanti a HR produktoví špecialisti.
10:55 - 12:30
2. Blok prednášok
10:55 - 11:40
Panelová diskusia: Vieme komunikovať s mladou generáciou s cieľom byť preferovaným zamestnávateľom?
Konfrontujte si svoje poznatky s ambicióznymi mladými ľuďmi, ktorí prijali naše pozvanie. Študenti vysokej školy pred ukončením štúdia a najmladší zamestnanci v SOFTIP-e sa podelia o svoj pohľad. Zároveň sa pozrieme na to čo všetko vie priniesť spolupráca so študentskou organizáciou akou je AIESEC.
11:45 - 12:05
Výber vhodného zamestnanca - nové trendy a metódy
Aj vy sa trápite tým, kde nájsť a ako si vybrať toho najvhodnejšieho človeka k vám do firmy? Ako zaujať top talenty na trhu natoľko, aby sa rozhodli práve pre vás? Nad čím všetkým premýšľajú, podľa čoho sa rozhodujú? Ako sa odlíšiť od stoviek firiem na trhu? Svet recruitmentu sa dynamicky mení, to čo fungovalo pred rokmi, už dávno neplatí. Je potrebné si osvojiť nové trendy a metódy.
12:10 - 12:30
“Ako staviame HR “ alebo prečo treba začať od základov.
Podelím sa osobné skúsenosti pri zvádzaní HR procesov a implementácii HR softvéru vo výrobných firmách. O ich potrebe, výhodách a o reálnych výzvach, s ktorými som sa počas svojho pôsobenia stretla.
12:30 - 13:30
Obed
13:30 - 15:05
3. Blok prednášok
13:30 - 13:50
Ako odhaliť korporátnych psychopatov z neverbality
O svojich praktických skúsenostiach v oblasti korporátnej psychopatie, ako aj o odhaľovaní psychopatov z neverbálnych fyziognomických znakov a prejavov kontextovej neverbality vám porozpráva uznávaná expertka na túto oblasť.
13:55 - 14:15
Digitalizácia je všade okolo nás a nevynímajúc HR
My v Ikea Components chceme byť konkurencieschopní a pripravení na budúce generácie. Komunikovať online a elektronicky je dnes úplne prirodzené. Platí to však pre všetkých zamestnancov? Majú rovnaké zručnosti? Radi sa podelíme o vízie a naše skúsenosti s digitálnym HR, povieme viac o prekážkach a výzvach pri implementácii tohto projektu, ako aj o úzkej spolupráci so spoločnosťou SOFTIP.
14:20 - 14:40
Urob si sám - Centrálne úložisko pre internú komunikáciu a vzdelávanie - rýchlo a vlastnými silami
Ukážeme vám ako si vlastnými silami dokážete vytvoriť interný portál, s ktorým máte k dispozícii všetky vymoženosti silných intranetových nástrojov. Od zdieľania informácií, centrálneho úložiska dokladov, fotogalérií, správy komunikácie rôznych tímov a oddelení a mnoho iného. Riešenie je vhodné aj pre menšiu firmu.
14:45 - 15:10
Coffee break
Využite čas s výbornou kávou v ruke na Networking a neformálne diskusie s jednotlivými speakrami a vymeňte si svoje skúsenosti aj s ostatnými účastníkmi konferencie.
15:15 - 16:45
Záverečný blok
15:15 - 15:35
Majú aj dnes požiadavky definované certifikačnými normami manažérskych systémov pre certifikované spoločnosti „pridanú hodnotu“?
Praktické skúsenosti so zavádzaním a využívaním požiadaviek na vzdelávanie pracovníkov v procesoch certifikovaných spoločností.
15:40 - 16:00
LinkedIn ako moderný nástroj na získavanie zamestnancov
Ukážeme Vám, ako na LinkedIn vybudovať silnú zamestnávateľskú značku, ktorá Vám pomôže pritiahnuť nových kolegov. Na konkrétnych prípadových štúdiách uvidíte, ako efektívne využiť tento nástroj.
16:05 - 16:25
Prekvapenie na záver
Všetci sme len ľudia a všetci milujeme ... Viac vám však prezradíme až na mieste.
16:30 - 17:00
Tombola, záverečný networking a neformálne diskusie
Po tombole o atraktívne ceny budete mať naďalej priestor komunikovať s jednotlivými speakrami osobne a vymeniť si svoje skúsenosti aj s ostatnými účastníkmi konferencie. Rozšírte si portfólio vašich obchodných kontaktov. Zaujali vás prezentované riešenia, využite priestor a pozrite sa na nich detailnejšie spolu s prezentujúcimi.
Sliač - Sielnica
Hotel & Spa Resort Kaskády Letecká 19, 962 31 Sliač - Sielnica
skorá rezervácia - do 31.3.2019: 120,- Eur
zvýhodnenie do 30.4.2019: 150,- Eur
štandardný poplatok: 180,- Eur
Ceny s DPH
Moderátor konferencie
Kamila Birnsteinová
Kouč, facilitátor a konzultant v oblasti vzdelávania a rozvoja
Má za sebou dlhoročnú prax z práce vo významných medzinárodných korporáciách na pozíciách HR Manager a L&D Konzultant. Svoje znalosti a skúsenosti využíva pri rozvoji lídrov, manažérov a hlavne mladých talentov, ako aj celých tímov.
Našim cieľom je priniesť účastníkom konferencie hodnotné informácie z oblasti riadenia ľudských zdrojov, ktoré dokážu reálne zužitkovať pri svojej práci.
Ján Šnyr
Manažér konferencie
SOFTIP HR DAY
Historické míľniky (25 rokov)
20% zľava z cenníkovej ceny ubytovania v Hotely Kaskády pre účastníkov konferencie
Pre využitie zľavy je potrebné personál na recepcii informovať, že ste účastník konferencie a chcete využiť zvýhodnené ceny ubytovania platné pre hostí spoločnosti SOFTIP. 20% zľava platí z cenníkovej ceny ubytovania s raňajkami.