23.03.2021
Súčasťou januárových legislatívnych seminárov, ktoré spoločnosť SOFTIP už každoročne organizuje je aj výzva „Podieľajte sa na vývoji našich riešení“, vďaka ktorej pravidelne zbierame nové námety na inovácie k našim produktom.
Súčasná situácia nám umožnila realizovať semináre len online formou. Napriek tomu nám opäť zákazníci sprostredkovali množstvo praktických a inšpiratívnych námetov a návrhov na inovácie našich produktov. Ku každému námetu pristupujeme zodpovedne a posudzujeme prioritu a dôležitosť jeho zapracovania v čase. Z množstva námetov vybrala komisia pre rozvoj produktu SOFTIP HR PLUS tie, ktoré sa týkali aktuálnej a najčastejšie uvádzanej témy Ročného zúčtovania:
Evidencia údajov predkladaných k ročnému zúčtovaniu od iných zamestnávateľov.
Cieľom je rozšírenie možnosti zaevidovať údaje samostatne pre každého zamestnávateľa, t. j. pre každé predložené Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch zo závislej činnosti.
Evidencia údajov o zamestnancovi, a to dopracovanie možností evidovať údaje:
- zamestnanec požiadal o vykonanie ročného zúčtovania,
- zamestnancovi bolo odoslané Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch fyzickej osoby zo závislej činnosti.
Dopracovanie možnosti elektronického doručenia vybraných daňových dokladov zamestnancovi do elektronickej personálnej karty zamestnanca v aplikácii SOFTIP HAPPY HR.
Služba umožní zamestnávateľovi vykonať elektronické doručenie dokladov zamestnancovi prostredníctvom zverejnenia dokladov v aplikácii SOFTIP HAPPY HR, v ktorej budú doklady dostupné na stiahnutie.
Pre autorov víťazných námetov sme aj tentokrát pripravili pekné ceny, na ktoré sa môžu tešiť. Oceneným srdečne gratulujeme a ĎAKUJEME!