Chemosvit Group predstavuje skupinu spoločností orientovaných na výrobu, zušľachťovanie a predaj flexibilných fólií, výrobkov z plastov, aj recyklovaných, polypropylénových vlákien a strojárskych výrobkov a baliacich automatov. Hlavným dôvodom, prečo sa skupina spoločností Chemosvit rozhodla pre nový IS bola zmena ERP v skupine firiem Chemosvit a Finchem. Zákazník dovtedy prevádzkoval HR agendu od personalistiky až po mzdy vo vlastnom riešení. Pre efektívne fungovanie jednotlivých spoločností v rámci celej skupiny bolo potrebné optimalizovať a zjednotiť HR procesy, odstrániť existujúce rozdiely.
V rámci skupiny Chemosvit Group bolo potrebné vytvoriť stabilné, jednotné prostredie, schopné zastrešiť procesy od plánovania obsadzovania pracovných miest, cez vzdelávanie zamestnancov a zabezpečovanie lekárskych prehliadok po spracovanie miezd. Súčasne zautomatizovať a zjednodušiť tieto procesy do maximálnej možnej miery.
Vzhľadom na dlhodobú históriu bolo pri implementácii potrebné vyriešiť určité neštandardné požiadavky na systém, podľa zaužívaných zvykov v rámci jednotlivých spoločností, ale zároveň zachovať výhody unifikovaných vstupov a výstupov.
Hlavné požiadavky:
V rámci projektu bola zákazníkovi dopracovaná samostatná databáza všetkých zamestnancov, ktorí pracovali v jednotlivých dcérskych spoločnostiach skupiny Chemosvit a Finchem (kvôli evidencii o odpracovanej dobe). Údaje sa aktuálne využívajú pri vyplácaní jubilejných odmien, odstupného a samostatného príplatku - vekový automat.
Implementáciou riešenia získal zákazník:
Unifikácia vstupov do programu a výstupov z neho vo všetkých spoločnostiach
Modernizácia užívateľského prostredia
Reorganizáciu a optimalizáciu pracovných procesov v oblasti HR
Prácu v jednom systéme (náhrada modulov mzdy, personalistika, ...), komfortnejšia práca s dátami
Nezávislosť pri spracovaní miezd - tvorba rôznych reportov, importov, finančných transakcií
Rýchle zapracovávanie legislatívnych zmien
Online prístup k vybraným údajom vďaka webovej aplikácie, s možnosťou prístupu aj cez mobilné zariadenie
Elektronickú komunikáciu so zamestnancami prostredníctvom SOFTIP HAPPY HR
Priemysel
SOFTIP HR PLUS
SOFTIP HAPPY HR
"V minulom roku sme úspešne implementovali SOFTIP HR PLUS a tiež nadstavbový modul SOFTIP HAPPY HR, ktorý našim zamestnancom poskytuje užívateľsky príjemný portál."
Ing. Pavol Králik,MBA
CHEMOSVIT, a.s.
Predseda predstavenstva
Najrozšírenejší HR systém prináša komplexné riešenie pre moderné riadenie ľudských zdrojov presne podľa Vašich predstáv a vždy v súlade s aktuálne platnou legislatívou.
Personalistika a mzdy
Moderné nadstavbové aplikácie
Dochádzkové a stravovacie systémy
SOFTIP HAPPY HR prináša všetko, čo personalista, manažment aj samotní zamestnanci v oblasti HR potrebujú. A to kedykoľvek a kdekoľvek.
Multijazyčná aplikácia
Nezávislá od mzdového softvéru
Nezávislá na legislatíve
*všetky polia označené hviezdičkou sú povinné