Potrebujete odbornú radu k našim aplikáciám? Poskytujeme okamžitú telefonickú konzultáciu s odborníkom.
SOFTIP Call Centrum je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod.
Pre získanie správneho čísla vyberte váš informačný systém a jeho príslušnú sekciu.
Podporu na SOFTIP Call Centre poskytujú naši špecialisti presne podľa konkrétnej sekcie informačného systému.
Podpora pre aplikácie v sekcii riadenie Ekonomiky a Financií podniku (EKO)
Aplikácia (skratka): Účtovníctvo (UCT), Evidencia DPH (DPH), Saldokonto (SAL), Pokladňa (POK), Dodávatelia (DOD), Financovanie (FIN), Cestovné príkazy (CES), Dlhodobý majetok (IMA), Drobný dlhodobý majetok (DIM), Obstaranie majetku (OMA), Inventúry IMA+DIM (INV)
Podporu pre aplikácie v sekcii Obchodnej a výrobnej Logistiky (LOG)
Aplikácia (skratka): Sklad (SKL), Odberateľské objednávky (OBO), Nákup (NKP), Expedícia (EXP), Fakturácia (FAK), Dodacie listy (DOL), Doprava (DOP)
Podpora pre aplikácie v sekcii riadenia Ľudských zdrojov (SHR)
Aplikácia (skratka): Personalistika a Mzdy (PAM), Organizačná štruktúra (ORG), Sociálny program (SPR), Ďalšie vzdelávanie zamestnancov (DVZ), Uchádzači o zamestnanie (UZA), Ochranné pracovné prostriedky (OPP)
V prípade, že sú všetci operátori obsadení a nemáte priestor čakať na linke zapíšte Vašu požiadavku na našom Helpdesku - SOFTIP Cetrum podpory zákazníkov (CPZ) a my sa jej budeme venovať.
Podporu na SOFTIP Call Centre poskytujú naši špecialisti, ktorí sú pripravení zodpovedať na všetky používateľské otázky k informačnému systému.
Telefónne číslo Call centra pre všetkých zákazníkov využívajúcich produkt SOFTIP HAPPY HR.
Podpora na tomto čísle je poskytovaná pre všetky dostupné aplikácie informačného systému.
V prípade, že sú všetci operátori obsadení a nemáte priestor čakať na linke zapíšte Vašu požiadavku na našom Helpdesku - SOFTIP Cetrum podpory zákazníkov (CPZ) a my sa jej budeme venovať.
CPZ je internetová aplikácia s webovým rozhraním, ktorá umožňuje elektronickú komunikáciu SOFTIP-u so zákazníkmi, zber a vyhodnocovanie prvotných záznamov. Táto aplikácia Vám poskytuje množstvo ďalších informácií, potrebných pre prácu s produktom. https://cpznew.softip.sk
Podporu na SOFTIP Call Centre poskytujú naši špecialisti, ktorí sú pripravení zodpovedať na všetky používateľské otázky k informačnému systému.
Telefónne číslo Call centra pre všetkých SOFTIP zákazníkov využívajúcich produkt SAP Business One
Podpora na tomto čísle je poskytovaná pre všetky dostupné aplikácie informačného systému.
V prípade, že sú všetci operátori obsadení a nemáte priestor čakať na linke zapíšte Vašu požiadavku na našom Helpdesku - SOFTIP Cetrum podpory zákazníkov (CPZ) a my sa jej budeme venovať.
CPZ je internetová aplikácia s webovým rozhraním, ktorá umožňuje elektronickú komunikáciu SOFTIP-u so zákazníkmi, zber a vyhodnocovanie prvotných záznamov. Táto aplikácia Vám poskytuje množstvo ďalších informácií, potrebných pre prácu s produktom. https://cpznew.softip.sk
Zapíšte Vašu požiadavku na našom Helpdesku - SOFTIP Cetrum podpory zákazníkov (CPZ) a my sa jej budeme venovať.
Linka Call centra 048/ 4358 600 bude nahradená novými telefónnymi číslami. Hovory na doterajšie číslo nie sú prepájané a je potrebné uskutočniť nový hovor na správne číslo.
SAP Business One
SOFTIP PROFIT PLUS Ekonomika
SOFTIP PROFIT PLUS Logistika
SOFTIP PROFIT PLUS Personalistika a Mzdy
SOFTIP HAPPY HR
Na telefónnom čísle 048 43 58 600 poskytujeme okamžitú telefonickú konzultáciu s odborníkom každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod.
Telefónne číslo, cez ktoré sa spojíte s odbornými konzultantmi pre všetky aplikácie, ktoré využívate.
Call centrum výhradne určené pre zákazníkov využívajúcich produkt SAP Business One
Cez jediné telefónne číslo sa spojíte s odbornými konzultantmi pre všetky aplikácie, ktoré využívate.
Umožňuje zobraziť našim používateľom odpovede na problémy zaznamenané prostredníctvom Call centra na stránke Centra podpory zákazníkov.
Nielen poradenstvo pre vás, našich zákazníkov, ale tiež prehľad hovorov, ktoré ste uskutočnili použitím tejto služby.
Informuje odborného konzultanta Call Centra o počte zákazníkov, ktorí sú v poradí pri riešení problému.
Linka Call centra 048/4358 600 je dočasne nahradená mobilnými telefónnymi linkami podľa príslušných produktov
Čísla sú v platnosti od 7.1.2021 8:00 až do odvolania.
0908 931 274 alebo 0905 453 986
0905 802 564 alebo 0917 301 423
0907 876 065 alebo 0903 942 272
Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod.
Ak voláte v čase od 8:00 do 16:00 hodiny počas pracovných dní, budete vyzvaný na zadanie licenčného čísla. Licenčné číslo musíte zadať pomocou klávesnice Vášho telefónneho prístroja. Jednoducho „vyťukáte“ dané číslo na telefóne. Medzi zadaním jednotlivých číslic môže byť maximálne 3 sekundová medzera. Ak viac ako 3 sekundy nezadáte žiadnu číslicu, systém bude považovať zadávanie licenčného čísla za ukončené.
Ak zadáte správne licenčné číslo, bude váš hovor presmerovaný na skupinu odborných konzultantov pre danú aplikáciu. Hovor bude prepojený na prvého voľného konzultanta.
Ak zadáte nesprávne licenčné číslo (napr. ak sa pomýlite), môžete zadávanie čísla zopakovať 3 krát. Po treťom neúspešnom pokuse bude hovor presmerovaný na operátora.
V prípade, že sú všetci obsadení, bude sa vám striedavo prehrávať hudba a informácie operátorky. Hneď, ako sa uvoľní jeden konzultant, bude váš hovor presmerovaný na neho.
Ak neviete Vaše licenčné číslo (napr. sa nedá spustiť aplikácia), taktiež nezadávajte nič a čakajte na spojenie s operátorom, ktorý vyhľadá vaše licenčné číslo.
Ak máte starý telefónny prístroj, ktorý nemá klávesnicu, ale otočný číselník, nemôžete zadať licenčné číslo. Čakajte na linke na spojenie s operátorom, ktorý zadá licenčné číslo namiesto Vás.
Po úvodnom privítaní „Vítame Vás v spoločnosti SOFTIP na linke služby Call centrum. Vyslovte skrátený názov aplikácie. Ak neviete skrátený názov aplikácie, čakajte na linke na spojenie s operátorom“
Telefónne číslo Call centra pre zákazníkov využívajúcich produkt SAP Business One
Po zaznení gongu je potrebné zrozumiteľne vysloviť slovo: „SAP“.
Ak sa spojenie nepodarí, počkajte na operátora.
V prípade, že sú všetci obsadení, bude sa vám striedavo prehrávať hudba a informácie operátorky. Hneď, ako sa uvoľní jeden konzultant, bude váš hovor presmerovaný na neho.
CPZ je internetová aplikácia s webovým rozhraním, ktorá umožňuje elektronickú komunikáciu SOFTIP-u so zákazníkmi, zber a vyhodnocovanie prvotných záznamov. Táto aplikácia Vám poskytuje množstvo ďalších informácií, potrebných pre prácu s produktom. https://cpznew.softip.sk
Presmerovanie hovoru na toho správneho odborného konzultanta sa robí podľa licenčného čísla aplikácie, ku ktorej potrebujete pomoc. Preto je bezpodmienečne nutné, aby ste zadali vaše licenčné číslo práve tej aplikácie, ku ktorej potrebujete pomoc. V prípade, že nepoznáte svoje licenčné číslo, čakajte na spojenie s operátorom, ktorý vaše licenčné číslo vyhľadá, alebo si pomôžte podľa doleuvedených pomôcok:
Licenčné číslo nájdete v menu Pomoc - O aplikácii.
Licenčné číslo máte k dispozícii od momentu odovzdania projektu. Ak ho nepoznáte, počkajte prosím na spojenie s operátorom.
Zapíšte Vašu požiadavku na našom Helpdesku - SOFTIP Cetrum podpory zákazníkov (CPZ) a my sa jej budeme venovať.
Som zákazník SOFTIPu a potrebujem pomôcť s problémom v našom súčasnom riešení
Mám záujem o novú ponuku alebo ďalšie informácie k SOFTIP riešeniam