05.01.2021
V SOFTIPe citlivo vnímame vývoj situácie súvisiacej so šírením koronavírusu na Slovensku, a preto sme prijali mimoriadne preventívne opatrenia, ktoré sú v záujme ochrany zdravia našich zamestnancov a ich rodín, ako aj našich obchodných partnerov.
Väčšina našich zamestnancov pracuje z domu a pristúpili sme tiež k obmedzeniu osobného kontaktu. Jedna vec sa ale nemení. A to, že sme tu pre vás.
CENTRUM PODPORY ZÁKAZNÍKOV
Našim zákazníkom odporúčame, aby nás prioritne kontaktovali prostredníctvom Centra podpory zákazníkov (CPZ). Na adrese cpz.softip.sk nájdete najaktuálnejšie informácie k softvérovým produktom vrátane možnosti stiahnutia novej verzie a sprievodnej dokumentácie. Zároveň tu môžete zaregistrovať svoj problém alebo otázku k používanému produktu a sledovať stav ich riešenia.
CALL CENTRUM
V reakcii na najnovšie protiepidemiologické opatrenia spojené s prísnym zákazom vychádzania od 1. januára 2021 bola Linka Call centra (048/43 58 600) nahradená mobilnými telefónnymi linkami.
Aktuálne telefónne linky Call centra sú od 7. 1. 2021 od 8:00 hod. až do odvolania nasledovné:
SOFTIP PROFIT PLUS - ekonomika: 0908 931 274, 0905 453 986
SOFTIP PROFIT PLUS - logistika: 0905 802 564, 0917 301 423
SOFTIP PROFIT PLUS - personalistika a mzdy: 0907 876 065, 0903 942 272
SOFTIP HAPPY HR: 0905 276 377
SOFTIP PACKET - ekonomika: 0905 453 986
SOFTIP PACKET - logistika: 0917 301 423
SAP Business One: 02 205 701 15
OBMEDZENIE OSOBNÉHO KONTAKTU
V súvislosti s aktuálnou situáciou vám odporúčame uprednostniť využitie digitálnych technológií a prácu na diaľku pred osobným kontaktom. V prípade nevyhnutného osobného kontaktu vás informujeme, že vstup do priestorov spoločnosti SOFTIP je povolený len s použitím ochranného rúška.
ŠKOLENIA POKRAČUJÚ ONLINE
Dočasne sme zrušili všetky plánované osobné školenia a prechádzame na online semináre. Aktuálnu ponuku online seminárov nájdete v Kalendári školení. Podľa potreby vieme pre vás pripraviť aj individuálne online školenie na mieru presne podľa vašich požiadaviek. V prípade záujmu nás kontaktujte.
MICROSOFT TEAMS
Na komunikáciu a spoluprácu na diaľku odporúčame využiť aplikáciu Microsoft Teams. Teamsy sú súčasťou balíka Office 365 alebo Microsoft 365. Preto, ak má vaša organizácia k dispozícii licenciu na tieto balíky, tak ich už automaticky máte. Stačí ich začať používať. V prípade, že Microsoft Teams ešte nemáte a chcete v tejto mimoriadnej situácii svojim zamestnancom zabezpečiť nástroje na spoluprácu z domu, môžete si ich stiahnuť TU alebo nás kontaktujte.
POMÁHAME PRI VYPLNENÍ VÝKAZU PRE PRIZNANIE FINANČNÉHO PRÍSPEVKU
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR spustilo Prvú pomoc zamestnancom, podnikateľom a živnostníkom, ktorí môžu na adrese www.pomahameludom.sk požiadať o príspevok na udržanie zamestnanosti. Aby bol tento proces pre našich zákazníkov čo najjednoduchší a najrýchlejší, v aplikácii PAM informačného systému SOFTIP HR PLUS (resp. SOFTIP PROFIT PLUS) sme zapracovali nový formulár, ktorý umožňuje jednoduchým spôsobom vygenerovať údaje pre vyplnenie povinnej prílohy žiadosti „Výkaz pre priznanie finančného príspevku“. Všetky súvisiace podrobnosti sú uvedené v Centre podpory zákazníkov (CPZ) v sprievodnom liste k aplikácii.
SME K DISPOZÍCII NA ZABEZPEČENIE BEZPORUCHOVEJ PREVÁDZKY
Uvedomujeme si, že funkčné IT a komunikačné služby vo verejnom, ale aj súkromnom sektore potrebujeme viac ako kedykoľvek predtým. Preto sme spolu s ďalšími členmi IT Asociácie Slovenska zmobilizovali kapacity a plánujeme urobiť všetko, čo je v našich možnostiach pre to, aby Slovensko túto mimoriadnu situáciu zvládlo. Text vyhlásenia ITAS a zoznam spoločností, ktoré sa pod neho podpísali nájdete TU.
VYHLÁSENIE