Aplikácia na schvaľovanie akýchkoľvek firemných dokladov určená pre používateľov, ktorí nemajú prístup do ERP. APPROVAL je k dispozícii kdekoľvek, aj v mobilných zariadeniach a mimo kancelárií.
Obrovské množstvo papierov medzi veľkým množstvom ľudí vo firme je odstránené jednoduchou webovou aplikáciou.
Získate intuitívny a spoľahlivý online nástroj na zabezpečenie firemných schvaľovacích procesov. Pre neobmedzený počet používateľov. Bez potreby ich prístupu do ERP systému.
Umožňuje schvaľovanie objednávok, došlých faktúr, interných dokladov, či akýchkoľvek iných dokladov, ktoré majú v ERP evidovaný "protidoklad". Navyše prináša možnosť delegovanie schvaľovania na iného používateľa počas neprítomnosti a zároveň možnosť hromadného schvaľovania.
S aplikáciou môže pracovať neobmedzený počet používateľov, ktorí nemusia mať prístup do firemného ERP a tak nepotrebujú nie práve lacné licencie na prístup do ERP.
Nasadením aplikácie firma odstráni obeh papierových dokumentov, zviditeľní a zrýchli proces schválenia dokumentu. Pomocou nastavenia pevných alebo variabilných schvaľovacích scenárov aplikácia pokryje potreby spoločnosti na obeh dokladov.
Doklady s ukončeným schvaľovacím procesom sú prístupné v archíve, kde je možné využiť rozsiahly filter na vyhľadávanie dokladov.
Prehľad dokladov v schvaľovaní umožňuje okamžité zistenie stavu dokladu, na ktorého schvaľovateľa čaká a umožňuje zaslať urgenciu.
SOFTIP APPROVAL s vami komunikuje vo vašom jazyku. Aplikácia je vytvorená ako multijazyčná a umožňuje komunikáciu vo vybranom jazyku.
SOFTIP APPROVAL eliminuje papierovačky vo firme. Je určený spoločnostiam s potrebou centralizovaného nákupu, so špecifickou formou zúčtovania, no hlavne s väčším počtom zamestnancov, z ktorých niektorí potrebujú vytvárať a schvaľovať dokumenty mimo firemného ERP, alebo potrebujú často operovať v teréne.
SOFTIP Approval vznikol pôvodne pre zákazníkov podnikového informačného systému SAP Business One a pre veľký záujem sme vytvorili jeho ďalšiu verziu, ktorá je určená pre zákazníkov informačného systému SOFTIP PROFIT PLUS.
Funkcionalita sa vzhľadom na odlišnosť ERP systémov v jednotlivých verziách líši. Detaily konkrétnych verzií vám radi predstavia naši konzultanti pri osobnej prezentácií.
Obrovské množstvo papierov medzi veľkým množstvom ľudí vo firme je odstránené jednoduchou webovou aplikáciou. Riaďte, schvaľujte a archivujte doklady odkiaľkoľvek a kedykoľvek.
Funkcionalita sa vzhľadom na odlišnosť ERP systémov v jednotlivých verziách líši. Detaily konkrétnych verzií vám radi predstavia naši konzultanti pri osobnej prezentácií.
Nižšie uvedené pozitívne efekty a potrebujú optimalizovať proces schvaľovania dokladov, ale očakávajú riešenie, ktoré bude sa im prispôsobí, ale neprinesie extrémne veľké náklady.
Pomôžem vám nájsť odpovede na všetky dôležité otázky a spoznať detaily používania riešenia SOFTIP Approval.
Základné technické informácie k aplikácii SOFTIP Approval
Technické požiadavky na aplikáciu sú nasledovné: MS Server: min. 2012 Internetový prehliadač: odporúčaný Chrome, IE 10 a vyšší
Prihlasovanie do aplikácie: prostredníctvom doménového konta alebo prideleného konta/hesla.
Správa používateľov: každého používateľa, ktorý bude schvaľovať doklady v ApprovalOne je potrebné zaevidovať do správy používateľov. Konto schvaľovateľa musí zároveň existovať aj v IS SOFTIP PROFIT. Zároveň je potrebné do správy používateľov zaevidovať aj tých používateľov, ktorí odosielajú doklady na schválenie z IS PROFIT (tzv. vlastníci dokladu).
Role a práva: ApprovalOne funguje na systéme priradenia používateľov do rolí, pričom každá rola obsahuje množinu práv.
Pozrite si SOFTIP ApprovalOne naživo
*všetky polia označené hviezdičkou sú povinné
Pomôžem vám nájsť odpovede na všetky dôležité otázky a spoznať detaily používania našich systémov.
Zvyčajne sa nám darí ozvať sa Vám do 3 pracovných dní.
Soňa Pindiaková
Konzultant špecialista
SOFTIP Approval Profit