Prijmite pozvanie na 5. ročník HR konferencie, ktorá je o vás. Prináša totiž skutočný HR život v slovenských firmách.
Aktuálne témy a praktické skúsenosti a riešenia. Piaty ročník HR konferencie, na ktorej sa venujeme iba tým najdôležitejším a najaktuálnejším témam pre prácu vrcholového HR manažmentu a hlavne tomu, čo naozaj pomohlo konkrétnym slovenským firmám. Na programe SOFTIP HR DAY 2023 pracujeme, aby sme priniesli iba to najzaujímavejšie.
Ako zistiť svoju hodnotu u zamestnancov a ako s ňou pracovať
Čo všetko ovplyvňuje vzťah zamestnávateľ vs zamestnanec.
Ako identifikovať vyhoreného zamestnanca.
Ako eliminovať odchody nových zamestnancov počas skúšobnej doby
Čo všetko vieme v rámci HR samoobsluhy poskytnúť zamestnancom pre zvýšenie ich komfortu.
Praktické skúsenosti so zavedeným elektronickým systémom hodnotenia zamestnancov.
Manažérka, koučka a mentorka lídrov a firiem
Brand Consultant
Oliver Jakubík
expertka na neverbálnu komunikáciu, F.A.M.E., s.r.o.
CEO, KRAUSE MENTAL CARE GROUP
Partner / Managing Director, TRIGON Consulting s.r.o
Riaditeľka odboru ľudských zdrojov, Fakultná nemocnica Trnava
Employer Branding Senior Specialist, Erste Digital
Právny špecialista
PP pracovné poradenstvo
Technický riaditeľ a riaditeľ divízie CES, SOFTIP, a. s.
Člen predstavenstva a finančný riaditeľ, SOFTIP
09:00 - 09:10
Otvorenie konferencie
09:10 - 10:25
1. blok - Employer Branding a Adaptačný proces
09:10 - 09:35
Ako správne vnímať a vytvoriť EVP
Employee Value Proposition (EVP) predstavuje unikátnu hodnotu, ktorú ako zamestnávateľ dokážeme ponúknuť budúcim kolegyniam a kolegom.
EVP je esenciálnou potrebou a kľúčovým pilierom Employer Brandingu, ktorý definuje nielen stratégiu, ale celú ďalšiu komunikáciu a pôsobenie značky zamestnávateľa.
V rámci prednášky si spoločne predstavíme:
- Ako zapojiť zamestnancov do formovania EVP
- 8 krokový overený model procesu vytvorenia a validácie EVP
- Najčastie chyby pri tvorbe a aplikácii EVP v praxi
09:35 - 10:00
Employer branding bez pozlátka
Ako sa o employer brandingu hovorí vo vnútri firiem, kde sú jeho hranice a ako sa naň pozerá biznis a TOP manažment? Ivan prinesie pohľad iniciátora zmien a manažéra projektov, tak ako aj pohľad zamestnancov, ktorí sa vo svojej bežnej praxi o employer branding nezaujímajú. Povieme si aké sú ideály, odporúčania a ako to s nimi potom vyzerá bez pozlátka v praxi.
10:00 -10:25
Onboarding a Adaptačný proces
Adaptačný proces sa pri dnešnom nedostatku kvalitných kandidátov presunul z kategórie „nice to have“ do kategórie „must“. Takmer 70% kandidátov uprednostní zamestnávateľa, ktorý má prepracovaný systém adaptácie. Kvalitne spracovaná adaptácia firme zabezpečí konzistentnosť zaškoľovania, zníži časovú a finančnú náročnosť a predchádza neželanej fluktuácii. Pre nového zamestnanca je výraznou oporou pri začleňovaní sa do novej firemnej kultúry, pomáha mu stotožniť sa s hodnotami a smerovaním firmy.
10:30 - 16:30
Osobné konzultačné okienko
V priebehu celej konferencie budete mať možnosť individuálne konzultovať vaše otázky z akejkoľvek oblasti v rámci našich HR systémov. K dispozícii vám budú takmer všetci naši HR konzultanti a HR produktoví špecialisti.
10:55 - 12:30
2. blok - Psychológia na pracovisku
10:55 - 11:40
Panelová diskusia: "Ako uchopiť adaptačný proces zamestnancov"
Otvorene sa porozprávajme o najväčších boľačkách procesu adaptácie, aké sú jeho úskalia a možnosti riešenia, čo môže HR oddelenie urobiť, aby bol proces úspešný. Evidencia krokov v rámci procesu (dokumentácia) a jeho metodické vedenie (Sprievodca adaptačného procesu).
11:40 - 12:05
Neuropsychológia vo firemnom prostredí
Praktická a interaktívna prednáška plná žážitku v podaní neuropsychológa Dr. Krause vám ukáže, aké sú trendy aplikácia neurovied do firemného prostredia. Naučí vás, ako spoznať, pomôcť a zmeniť mozog vašich kolegov a či vôbec je to možné. Počas prednášky sa účastník zoznámi s fungovaním svojho mozgu a odnesie si konkrétny tipy ako zlepšiť fungovanie seba, ale aj svojich kolegov a to na základe najnovších poznatkov z oblasti neurovied.
12:05 - 12:30
Vyhorenie z pohľadu zamestnávateľa
Viete si poradiť s týmto vážnym stavom u zamestnancov?
V prednáške sa dozviete:
- aké príznaky si všímať u zamestnancov,
- ako by mala na to firma reagovať
- aké nástroje pre HR na to existujú
Spoznáte aj nové trendy starostlivosti o vyhorených zamestnancov - tipy a triky, ako môže HR pomôcť.
12:30 - 13:30
Obed
13:30 - 15:05
3. Blok prednášok - Prax a skúsenosti
13:30 - 13:55
Naša nová kolegyňa Marika
Predstavíme vám našu novú kolegyňu, pre ktorú nepotrebujeme vytvárať pracovné miesto a aj napriek tomu pomáha každému zamestnancovi presne vtedy, keď to potrebuje.
13:55 - 14:20
Tvorba a implementácia novej personálnej politiky vo Fakultnej nemocnici Trnava
Vytvorenie základu pre budovanie hrdosti na nemocnicu, v ktorej pracujem, podporovať novú značku s hodnotami, ktorá bude postavená na ľuďoch a kvalite. Zároveň vytvoriť novú identifikáciu s hodnotami a poslaním, ktoré nemocnica má, pripraviť strategické vyhlásenie. Vytvoriť jednoduché, zrozumiteľné návody, ako dosiahnuť novú kvalitu.
14:20 - 14:45
Ako sa pripraviť na zmenu, alebo 5 mesiacov v roli nezamestnaného
Keď zmena príde nečakane, zasiahne to Vaše emócie a otvoria sa strachy. Ako sa to dá zvládnuť a prepnúť z 1000 na 0? Aj o tom bude autentické rozprávanie po 22 ročnej zmene.
15:10 - 16:45
Záverečný blok
15:10 - 15:50
Elektronizácia komunikácie so zamestnancom, závislá práca verzus podnikanie - právne okienko s aktívnou diskusiou.
Upresníme si, kedy zamestnávateľ pri komunikácii so zamestnancom musí použiť listinnú podobu písomnosti a kedy môže použiť elektronickú podobu informácie a neurobiť chybu. Podrobne si rozoberieme nový okruh informácií, ktoré musí zamestnávateľ povinne poskytnúť zamestnancovi a či je výhodnejšie informovať prostredníctvom pracovnej zmluvy alebo inou formou.
Zodpovieme kedy zamestnávateľ musí uzatvoriť pracovnoprávny vzťah a kedy sa môže dohodnúť na výkone práce so živnostníkom, pretože zákonná úprava „núti“ zmluvné strany založiť pracovný pomer, i keď by tak nechceli urobiť.
Zároveň vytvoríme priestor aj na vaše otázky k danej téme.
16:00 - 16:30
Prekvapenie na záver
Všetci sme len ľudia a všetci milujeme ... preto si urobíme veselý interaktívny kvíz.
16:30 - 17:00
Tombola, záverečný networking a neformálne diskusie
Po tombole o atraktívne ceny budete mať naďalej priestor komunikovať s jednotlivými speakrami osobne a vymeniť si svoje skúsenosti aj s ostatnými účastníkmi konferencie. Rozšírte si portfólio vašich obchodných a odborných kontaktov. Zaujali vás prezentované riešenia, využite priestor a pozrite sa na nich detailnejšie spolu s prezentujúcimi.
Sliač - Sielnica
Hotel & Spa Resort Kaskády Letecká 19, 962 31 Sliač - Sielnica
skorá rezervácia - predĺžená do 31.3.2023: 150,- Eur
zvýhodnenie do 30.4.2023: 180,- Eur
štandardný poplatok: 210,- Eur
Ceny s DPH
Moderátor konferencie
Kamila Birnsteinová
Kouč, facilitátor a konzultant v oblasti vzdelávania a rozvoja
Má za sebou dlhoročnú prax z práce vo významných medzinárodných korporáciách na pozíciách HR Manager a L&D Konzultant. Svoje znalosti a skúsenosti využíva pri rozvoji lídrov, manažérov a hlavne mladých talentov, ako aj celých tímov.
Našim cieľom je priniesť účastníkom konferencie hodnotné informácie z oblasti riadenia ľudských zdrojov, ktoré dokážu reálne zužitkovať pri svojej práci.
Ján Šnyr
Manažér konferencie
SOFTIP HR DAY
SOFTIP HR DAY 2022 - reportáž z konferencie
20% zľava z cenníkovej ceny ubytovania v Hotely Kaskády pre účastníkov konferencie
Pre využitie zľavy je potrebné personál na recepcii informovať, že ste účastník konferencie a chcete využiť zvýhodnené ceny ubytovania platné pre hostí spoločnosti SOFTIP. 20% zľava platí z cenníkovej ceny ubytovania s raňajkami.
Vážení zákazníci,
je vypredané. Registrujeme už maximálny počet účastníkov konferencie.
Ďakujeme za pochopenie.
21.5.2023
31.5.2023
Hotel Kaskády**** Sliač - Sielnica
Variabilný symbol
20230531
Číslo účtu
IBAN:
SK09 1100 0000 0026 2713 0203
SWIFT/BIC:
TATRSKBX
Počet účastníkov je limitovaný disponibilným priestorom na maximálne 150 osôb.
Platby v hotovosti neakceptujeme.
Usporiadateľ si vyhradzuje právo konferenciu z objektívnych dôvodov neusporiadať. Zaplatené účastnícke poplatky budú v tom prípade dobropisované.